A nyní se vrhněme diskutovat
Směle sem vkládejte své názory.
Komentáře
Přehled komentářů
co když ty implantáty byli dány lidmi?
UTAJOVANÁ PRAVDA
(Albert, 29. 5. 2010 10:24)
V "UFO průmyslu" existuje multimilionová subkultura zaobírající se "únosy", která je financována mocnými a bohatými zdroji (včetně jistých evropských královských rodin a amerických průmyslových magnátů). Publikované příběhy pro veřejnost jsou velmi pečlivě vybírané. Pokud někdo přijde za jednou z těchto skupin podporujících únosy s příběhem, který vyprávím já (autor knihy), rovnou ho vyhodí. Oni chtějí slyšet děsivé příběhy lidí, kteří prodělali fingovaný únos, za kterým stojí militantní síly, které chtějí vytvořit psychologickou propagandu. Ta má podpořit budoucí "hvězdné války" tak, že rozsévá semena sváru a nejednoty mezi pozemšťany a mimozemšťany. Je to dobře promyšlený plán, jak oddělit jednu skupinu od druhé. Aby toho mohlo být dosaženo, je potřeba démonizovat domnělého "nepřítele". Takže většina zveřejněných UFO informací je práce kontrarozvědky, tajných služeb a dezinformačních oddělení, které má vytvořit nějaký specifický, zamýšlený efekt.
Z knihy: Steven M. Greer - Utajovaná pravda zapovězeného poznání
http://www.mnohovesmir.estranky.cz/clanky/utajovane-a-zatajovane_/skutmimoz
PROJEKT ODHALENÍ
(Albert, 29. 5. 2010 10:15)
Oběti takových polovojenských únosů, řízených lidmi, vážně věří, že byly uneseny „mimozemšťany" a často mají fyzické památky a „implantáty", které to potvrzují. Tyto implantáty jsou také vyrobeny lidmi a máme informaci o laboratoři a korporaci, která tyto věci vyrábí.
Píše mimo jiné Steven M. Greer v dopise presidentu Obamovi...
http://www.mnohovesmir.estranky.cz/clanky/utajovane-a-zatajovane_/stgreer
RE:Jan Loskot
(Pitrýs, 28. 5. 2010 12:54)Ano, máte pravdu. I takhle to může být. V některé literatuře nalezneme názory, že jde o "poruchu mozku". Jenže to lze aplikovat pouze u únosů, kde nejsou podloženy důkazy. U těch několika lidí u nich byly nalezeny implantáty, toto aplikovat nelze.
myslím
(Jan Loskot, 27. 5. 2010 20:34)já si osobně myslím že měli halucinace nebo jen spali pak se probudily a řekli sakra ti "UFONI" mě vrátily do postele. Prostě tomu (osobně nikomu to nevnucuji) nevěřím
"UFO" ve světle přírodních zákonů
(Atires, 1. 5. 2010 10:58)
Tzv. unesení, i tzv. kontaktéři prožívají svůj příběh skutečně. Ale nemůže jít o fyzickou, neboli hrubohmotnou realitu. Vidění, či děj zažívají tito lidé pomocí zvláštního děje, a to otevřením smyslů jemnohmotného těla. Každý člověk vytváří svými skutky (činy, slovy, myšlenkami a city) kolem sebe takové jemnohmotné prostředí, které na sebe bere formy jeho chtění. A tak podle druhu založení jednotlivých lidí se v jejich okolí objevují buď dobrodějné bytosti (dnes velmi zřídka), či démoni různých forem. Těžko to mohly být dříve odporné bytosti s dlouhými pařáty a lebkovitou hlavou, tzv. "šediváci", protože jejich forma vznikla teprve s chorobnou materialistickou představou o podobě mimozemšťanů.
(úryvek)
RE:Matréja
(Pitrýs, 27. 4. 2010 15:59)Váš názor obsahuje některé velmi zajímavé prvky. To je už ovšem na debatu "hmotného a nehmotného". I já jsem zastánecem názoru, že ne vše je hmotné. Proto někdy používám výraz AAJ nežli UFO. Já beru UFO spíše jako fyzickou věc a AAJ jako věc nefyzickou. Tedy jsem v té zkratce vyjádřil "metafyzyckou nepodstatu nepsychického". :-)).
RE:PIPA
(Pitrýs, 27. 4. 2010 15:55)Vážený, nejprve je třeba si přečíst o čem to tady je. UFO v USA možná někoho unesly, ale pokud to ten člověk popisuje posléze, ergo PO SITUACI ví do čeho byl unesen, takže byl unesen do IFO!!!
UFO: Jejich duchovní mise
(Majtréja, 27. 4. 2010 8:17)
Vesmírné lodě jsou z jemné éterické látky. Nemůžete být uneseni v hutném fyzickém těle do éterické vesmírné lodi.
http://www.prichod.cz/web/2/uvod/detail/87-ufo-jejich-duchovni-mise
Projekt únosů lidí
(SniperOnTheRoof42, 20. 4. 2010 18:48)
Jeden z nejstrašnějších projektů od konce II. světové války, který je dodnes naplňován, je projekt únosů lidí. Ano, že se nám po celém světě ztrácí lidé, na to jsme si již zvykli, mnozí se stali prostě obětí kriminálního činu, jiní prostě zmizet chtěli. Když však v 50. letech vyšly na povrch první podezření na tzv. politické zmizení, veřejnost to značně znepokojilo.
O případy tzv. zmizelých se začala zabývat v 70. letech i světová organizace pro lidská práva Amnesty International. Je zcela evidentní, že po celém světě jsou vládními složkami, zvláště totalitních států, vybíráni vládám nepohodlní jedinci, kteří jsou uneseni a poté vězněni, mučeni nebo zabiti. Jenže když vám řeknu, že tyto vládní únosy se konají i v demokratických zemích, na zcela nevinných a náhodně vybraných lidech a to doslova po milionech, pak byste tomu jistě nevěřili.
Projekt vládních únosů lidí, o kterém budu nyní hovořit, je součástí celosvětové tajné sítě, skutečně profesionálně organizované a podporované armádou, policií a tajnými službami vlád. Řeč bude o nacistických přežitcích osvětové zákulisní politiky.
RE:Albert
(Pitrýs, 18. 4. 2010 14:05)Ano, to je docela dobře možné. Také je možné, že jej měli "v práci" neodborníci. To ovšem nedává důvod napadat lidi kolem a kousat jako vzteklý pes.
Re: Pitrýs
(Albert , 18. 4. 2010 13:36)
Myslím, že ten pan Pavel má již své zkušenosti s psychology, psychiatry a tajnými agenty, kteří se jej snažili "zpracovat"!
Proto ta reakce...
RE:Albert
(Pitrýs, 18. 4. 2010 12:21)
Žádný správný UFO-log nemá zájem vytvářet atmosféru strachu kolem případů únosů. Naopak se je snaží zkoumat nejlépe ve spolupráci s odborníky. Hovořím o správných UFO-lozích, nikoli o UFO-maniacích. Tento termín je třeba rozlišovat.
Pokud byl někdo skutečně unesen, není třeba nám spílat do hňupů. ale navázat kontakt slušným způsobem a já předám případ odborníkům, kteří se jej budou snažit vyřešit, vše samozřejmě za zachování naprosté anonymity dotyčné osoby. Ovšem musí ten dotyčný projevit zájem o spolupráci a ne hned zde slovními urážkami napadat celý UKZ.
S posledním odstavcem v podstatě souhlasím. Zde není v celku co dodat.
Re: Ja unesen byl vy hnupi
(Albert, 18. 4. 2010 11:38)
Není žádným tajemstvím, že tajní agenti nasazení mezi ufology mají za úkol kolem UFO a zejména tzv.únosů do UFO vytvářet atmosféru strachu. Ale pokud si tu opravdu někdo myslí že byl unesen, pak je na pováženou, že si to nechává jen pro sebe!!!
Nutno podotknout, že v bezprostředním případě akcí za kterými stojí maskovaní vojáci něčí armády, nebudou modlitby k strážnému andělu a Nejsvětější Trojici asi již moc platné! Tito lidé podléhají poněkud jinému velení!!
RE:Pro hňupa Pavla
(Pitrýs, 18. 4. 2010 9:53)Je škoda, že se neumíš vyjadřovat, hňupe, jinak by jsi mne oslovil, promluvili bychom si o tom, hňupe, spolu. Popř. by se sepsal řádný zápis, hňupe, a Tvému případu se mohlo věnovat několik odborníků, hňupe, právě na tuto problematiku. Potíž, je v tom, že komunikace mezi hňupy nefunguje. Tedy, my se za hňupy nepovažujeme. No, takže, až se, hňupe, naučíš česky /vy byli zajímaví = měkké i/ a až se naučíš slušnému chování, hňupe, tak se ozvi. Zatím piš na nějaké stránky určené dementním jedincům, mezi něž jistě patříš. Ale přesto Ti, hňupe, přeji hezké dny, také z toho důvodu, aby jsi viděl, že kousek slušnosti zde je i vůči tomu, kdo nám spílá.
Ja unesen byl vy hnupi
(Pavel, 17. 4. 2010 19:30)tak neřešte o čem nic nevíte jen abyste byli zajímavý.
RE:Zorana
(Pitrýs, 16. 4. 2010 11:02)Je vidět, že jste silně věřící. Děkuji za příspěvek a dodávám jedno. I zdánlivě nemožné věci možné jsou.
RE: Unesli muže z Písku mimozemšťané?
(Zorana, 15. 4. 2010 17:09)
Připomeňme si znovu pravdu, kterou Církev odedávna učila ve starém katechismu, že totiž člověk nestojí proti démonům bezbranně. Každý člověk má od narození svého strážného anděla, pověřené¬ho Bohem jeho morální i fyzickou ochranou. Ten může být vždy s prospěchem přivolán, aby chránil před ďábelským obtěžováním, jako je např. zneklidňující našeptávání. Stačí na to myslet a opravdo¬vě chtít. Na jiném místě je uveden pozoruhodný případ scénáře UFO, v jehož průběhu se odpuzující postavy pokoušely o únos ženy. Když to zpozorovala, pomodlila se k strážnému andělu a Nejsvětější Trojici. Přízrak okamžitě zmizel. Jde o neomylný a neselhávající prostředek. Nesmí se však za¬pomínat na důležitou okolnost: Anděl nemůže nic dělat proti vůli dotyčného člověka, a proto také pro nás nic neudělá, pokud jej sami v hodině nebezpečí nezavoláme.
(Úryvek ze spisu „Fenomén UFO identifikován.doc“ kapitola Stane se evropské letiště dějištěm přistání UFO s mimozemšťany?)
RE:Zorana
(Pitrýs, 19. 10. 2009 14:51)Poněkud mi uniká souvislost s tématem, ale budiž. Zavedu rubriku diskuze o UFO všeobecně.
co když
(Jan Loskot, 2. 6. 2010 12:07)